CONTACT CENTER

 

OpenScape Contact Center

Ο τρόπος για να βάλετε τον πελάτη πάνω από όλα.

Το OpenScape Contact center  είναι μια ολοκληρωμένη end to end λύση εξυπηρέτησης πελατών που υποστηρίζει έως και 7.500 πράκτορες (Agents) και διατίθεται on premise, υβριδικά ή εικονικά (virtual) από το cloud. Η επικοινωνία του πελάτη με τον Agent επιτυγχάνεται με όλους τους δυνατούς τρόπους, όπως φωνή, e.mail, webchat, social media και video. Παράλληλα βελτιώνει την αποδοτικότητα της  επιχείρησης, την αφοσίωση των εργαζομένων στους στόχους της, ενώ ενσωματώνεται εύκολα στο περιβάλλον της επιχείρησης με ανταγωνιστικό κόστος κτήσης. Στην περίπτωση που η επιχείρηση δεν διαθέτη σύστημα CRM, ώστε να συνδεθεί με το Contact Center, παρέχεται η δυνατότητα στον Agent στην πρώτη επαφή δημιουργεί εξαιρετικά γρήγορα για καρτέλα πελάτη. Κάθε επόμενη επικοινωνία εμπλουτίζει με στοιχεία την καρτέλα αλλά και με σχόλια έτσι ώστε στο history του πελάτη να φαίνονται όλες οι επαφές και όλα τα σχόλια.